9 Mart’tan bu yana Yalova’da parkomat alanında ilk defa faaliyet gösteren CNG PARK olarak ilk olmanın zorluklarını çektiklerini ifade eden Ülkü,” Yalova’da ilk olarak parkomat alanında faaliyet göstermemizin zorluklarını tabi ki de yaşıyoruz. Bu sorunların en başında gelen, vatandaşlarımızın parkomat konusundaki yanlış bilgilerinden dolayı sergiledikleri hakaretler ve küfürlere varan davranışları. Ancak, iyi eğitimli personellerimiz sayesinde bu sorunun üstesinden gelmekteyiz “ dedi.

 

 

 

Ülkü, "Parkomat Yalova’ya trafik açısından bir düzgünlük getirdi"

Parkomat öncesin Yalova’da bir trafik karmaşasının olduğunu, bisiklet yollarının dahi kullanılmaz halde olduğunu kaydeden Ülkü,” Parkomat başlamadan önce Yalova’da belirli yoğun caddelerde adeta hengâmeler yaşanıyordu. İnsanlar arabalarını park edip bir hafta arayıp sormayacak hale geliyordu. Parkomat uygulaması sonrasındaysa bu durum ortadan kalktı. Örneğin Yalı Caddesinin esnafı çok memnun çünkü dükkânının önüne park edip canı isteyince arabasına gelen sürücüyle muhatap olmuyor ve sürekli bir hareketlilik olduğundan esnafa getirisi de oluyor. Yalova artık büyüyor ve bu büyümeye de alışılması lazım “ diye konuştu.

 

 

Ülkü, “Eğitimli personel birinci önceliğimiz”

Personeller konusuna oldukça önem verdiklerini belirten Ülkü,” Eğitimlerini tamamladıktan sonra personellerimizi denetlemeyi ihmal etmiyoruz.  Sürücülere saygısız davranan şikâyet gelen personellerimizle ilgili gerekli bütün işlemleri veya uyarıları yapıyoruz. Ancak bilinmelidir ki onlar da insan taş değiller sabahtan akşama yüzlerce kişiyle diyaloga giriyorlar. Pozitif yaklaşmayı bütün eğitimleri boyunca öğrenen kişiler negatif yaklaşımlarda haliyle çıkış yapabiliyor. Çok şükür biz şu ana kadar bu konuyla ilgili çok büyük bir problem yaşamadık. Yalova belki de bu işin ilk yapıldığı yerler arasında en iyi derecelerde bu noktada bizim sorun üreten değil çözüm arayan tarafımız oldukça önemli yer tutuyor “ diye konuştu.

 

Ülkü, "Vatandaşlarımız %18 KDV’li fişlerini alsınlar ve atmasınlar"

Vatandaşların şikâyetleri noktasında bir çözüm oluşturmak için ellerinden geleni yaptıklarını ifade eden Ülkü,” Bizim ödeme aldığımız aletler yazar kasa pos makineleri. Burada ödemesini yapan kişilere direk fişleri verilir. Bize gelen şikâyetlerde bir önceki noktada ödeme yaptıklarını ancak hala ödeme yapmamış olarak gözüktüklerini söylüyorlar. Bu konuda mağdur olmamaları için, ödeme yaptıklarında % 18 KDV’li fişlerini almaları gerekmektedir. Herhangi bir itiraz durumunda bu fişleri ibraz etmek zorundadırlar.

Bir önemli nokta da çıkışını sonlandırmadan bir park yerinden giden müşterilerimiz dikkat etmeliler. Çünkü eğer çıkışı sonlanmazsa birincisi park halleri personel fark edene kadar devam eder ve ücret tarifesi işler. İkincisiyse de illaki bir noktadaki personelden çıkış yaptıracaksınız diye bir zorunluluk yok örnek veriyorum işiniz aceledir ve personelde o anda yoğundur siz en yakın yâda gördüğünüz en yakın diğer personelimizden çıkış işleminizi gerçekleştirebilirsiniz “ifadelerini kullandı.

 

 

 

Vatandaşların şikâyetleri noktasında bir çözüm oluşturmak için ellerinden geleni yaptıklarını ifade eden Ülkü,” Bizim ödeme aldığımız aletler yazar kasa pos makineleri. Burada ödemesini yapan kişilere direk fişleri verilir. Bize gelen şikâyetlerde bir önceki noktada ödeme yaptıklarını ancak hala ödeme yapmamış olarak gözüktüklerini söylüyorlar. Bu mağduriyeti yaşamamaları için ödeme yaptıklarında %18 KDV’li fişlerini mutlaka almalıdırlar. Herhangi bir itiraz durumunda bu fişleri tarafımıza ibraz etmek zorundadırlar.

Son olarak Parko metre işi Yalova Belediyesi tarafından 2886 sayılı Devlet ihale Kanunu’nun 36. Maddesine göre ihale edilmiş ve firmamız tarafından alınmıştır. Ciddi yatırım ve kira ödenmektedir. Bu nedenle Park ücretlerini talep etmek hakkımızdır” ifadelerini kaydetti.