Kamu kurumlarınca yürütülen tüm acil çağrı merkezlerinin tek numarada toplandığını belirten 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Bukan, “Ülke genelinde, Bakanlığımız tarafından koordine edilen ve valilikler bünyesinde hizmet vermekte olan 112 acil çağrı merkezleriyle, sağlık, emniyet, jandarma, itfaiye, orman, AFAD, sahil güvenlik gibi acil çağrı hizmetlerinin tüm illerde tek bir merkez altında birleştirilmesi ve acil çağrıların bu merkezlerden karşılanarak sevk ve koordine edilmesi hedefleniyor” dedi. Bu konunun vatandaşlara en uygun şekilde aktarılması için Başkan Yardımcısı Güner’den destek isteyen 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Bukan, hazırlanan bilgilendirici broşürlerinde belediyenin içerisinde yer almasını istedi.

Konunun önemli olduğunu ve halka aktarılması hususunda Yalova Belediyesi’nin desteğini esirgemeyeceğini belirten Başkan Yardımcısı Güner, “112 Acil Çağrı Merkezi Binası’nda yapılan 2018 Şubat Koordinasyon Toplantısı’nda alınan kararla konunun basın vasıtasıyla halka aktarılmasını sağlamıştık. Aynı hassasiyeti göstererek üzerimize düşen görevi layığıyla yerine getirmeye hazırız” dedi.  

Vatandaşlardan gereksiz yere ve amaç dışı 112’yi aramamalarını da isteyen 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Bukan, “Çok önemli bir hizmet veriyoruz. ‘112’, acil durumdaki tüm vatandaşlarımızın aradığı bir kurum. Eğer gereksiz yere meşgul ederlerse, gerçekten acil durumda olan vatandaşlara müdahalemiz gecikebilir” dedi.