Yapılan basın açıklmasında; “Flower Show İstanbul/Eurasia Plant Fair 2019’da iç ve dış mekan süs bitkilerinden çiçek ve çiçekçilik malzemelerine, fide ve tohumlardan dikey bahçe uygulamalarına, egzotik ağaçlardan milli bitkilere, sulama ekipmanlarından peyzaj uygulamalarına ve bahçe aksesuarlarına kadar tüm yenilikler bir arada sergilenecek. Aralarında belediyeler, kamu kurumları, inşaat ve peyzaj proje firmaları, turistik tesisler, yapı

marketler, şehir planlamacıları ve mimarların da olduğu yurt içi ve yurt dışından

binlerce alıcıyı ağırlayacak olan fuar, bu yıl da Türk süs bitkileri sektörünü dünyaya açacak.

Flower Show İstanbul/Eurasia Plant Fair kapsamında düzenlenecek Peyzaj ve Kentsel

Tasarım Panel ve Konferansları’nda ise alanında uzman konuşmacılar, sektör gündemleriyle ilgili birikimlerini paylaşacak.

Geçtiğimiz yıl 11 ülkeden 163 katılımcı firmayı, 52 ülkeden 15 bin ziyaretçi ile buluşturan,

Flower Show İstanbul/Eurasia Plant Fair, 14-16 Kasım tarihlerindeki buluşmada da, süs

bitkileri sektörünün ihracat hedeflerine katkı sağlamaya devam edecek. Geçen yılki fuara en

çok ziyaretin Bulgaristan, Irak, Suudi Arabistan, İtalya, Ürdün, Gürcistan, Hollanda, Tunus,

Cezayir ve İran’dan gerçekleştiği bilgisini paylaşan Tarsus Turkey Fuar Direktörü

Mustafa Gültekin GÖKGÜL, sektörün yeni pazar beklentileri doğrultusunda bu yılki fuarda

da yurt dışından önemli sayıda satın almacıyı ağırlamaya hazırlandıklarını söyledi. 30 bin metrekarelik brüt alanda gerçekleşecek fuarı, pek çok farklı ülkeden 16 bin 500 alıcının

ziyaret etmesi bekleniyor. 5 bin üreticinin sesi olan SÜSBİR, fuarla birlikte yeni pazarlara açılmayı hedefliyor.” denildi.