Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176 telefon hattı, internet sayfası ve mobil uygulamalar aracılığıyla çoklu iletişim kanalları üzerinden Bakanlığa gelen her türlü talebin karşılanarak ilgililerine bilgi aktarılması amacıyla vatandaş memnuniyeti odaklı faaliyetlerine devam ediyor.

Yalova'da alt yapı çalışmalarına başlanan Alo 176 hattı ile ilgili açıklamada bulunan Kültür ve Turizm İl Müdürü Şeref Tali, "Kültür ve Turizm Müdürlüklerinde “İletişim Merkezi Destek Bürosu” kurulacak.
Kurulacak olan İletişim Merkezi Destek bürolarında çağrı merkezi ve Bakanlık arasındaki koordinasyonu sağlamak üzere, İletişim Merkezi Destek personeli (İMDES) olarak en az iki personel görevlendirilecek.
Birim içerisinde destek bürolarına yardımcı olmak üzere yetkili amirlerce her birimden gerektiği kadar personel görevlendirilmesi yapılarak birim içi organizasyon sağlanacaktır. 
İMDES personeli değişiklikleri hizmetin aksamaması adına ivedi olarak Strateji Geliştirme Başkanlığı 176 İletişim Merkezi Birimi’ne bildirecektir. Hizmetler vatandaşa en yakın noktadan sunulacak ve ilk başvuru masasında sonuçlandırılacaktır" dedi. Haber: Sezgin Altınel