Limak Enerji Uludağ Elektrik, 12 Kasım Pazartesi günü, saat 10.30’da Lova Hotel’de, Limak Enerji Uludağ Elektrik Perakende Satış Genel Müdürü Ali Erman Aytaç, Bölge Müdürü Mehmet Kandırmaz, Bölge Müdür Yardimcisi Tuncer Yalçın, Bölge Müdür Yardımcısı Cansu Çakır,  Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Ziya Yüce, basın mensuplarını çalışmaları hakkında bilgilendiren bir toplantı düzenlediler.

    Limak Enerji olarak, 5 milyon nüfusa hizmet verdiklerini, 100 civarındaki müşteri işlem merkezlerinde abonelik, fatura ödeme, bilgi güncelleme, güvence bedeli iadesi gibi hizmetleri sunduklarını belirttiler. Ayrıca çağrı merkezleri dışında, internet sitesi üzerindeki online işlem merkezleri ve mobil uygulamalar üzerinden işlemleri zaman kaybetmeden ve mekan kavramı olmadan kolaylıkla yapılabilineceği ifade edildi.

     Limak Enerji Uludağ Elektrik Perakende Satış Genel Müdürü Ali Erman Aytaç şirket olarak yaptıkları uygulamalarını anlattı.

     Aytaç; “Limak Enerji olarak, müşterilerimize faturalarını öderken kazandıran bir uygulama sunduk. Türkiye’nin ilk online cüzdanı olan fastPay uygulamasıyla müşterilerimiz, %5 kazanç sağlıyor. Uygulamanın başladığı tarih olan 1 Mayıs’tan itibaren pek çok müşterimiz bu uygulamadan yararlandı. Gerçekleştirdiğimiz çalışmalar ile 2018 yılının sonunda müşteri memnuniyeti yüzdemizi %90’ın üzerine çıkarmayı hedefliyoruz.

    Diğer bir uygulama elektrik kesmeme hamlesi… Müşterilerimizi geçmiş ödeme alışkanlıklarına göre A’dan E’ye kadar bir sıralamaya tabi tuttuk. A, B ve C grubu için elektriklerini kesmeden tahsilat yoluna gidiyoruz. Bu müşterilerimize SMS veya çağrı merkezimiz yolu ile ulaşarak, hatırlatmalar gerçekleştiriyoruz. Böylece elektrik kesme gibi müşteri açısından can sıkıcı bir sürece girmemiş oluyoruz.

    Türkiye’de ilk defa uygulanan, Müşteri Memnuniyetine yönelik gerçekleştirdiğimiz projelerimizden bir diğeri ise “Esnek Fatura” uygulamasıdır. Müşterilerimizin yaşadığı en büyük sıkıntılardan biri elektrik faturalarının son ödeme tarihlerinin, maaş günleri ile uyuşmamasıydı. Mevzuata göre, faturanın okunma gününün üzerine 10 gün eklenerek, son ödeme tarihi belirlenmesi gerekiyor. Bu sorunu çözmek adına, mevzuatı tüketici yönünden pozitif bir şekilde esnettik. Aynı kredi kartlarında olduğu gibi sayacın okunduğu tarihten bağımsız olarak, müşterilerimiz son ödeme tarihini kendileri belirleyebiliyor. Aradaki gün farkından dolayı da herhangi bir ücret almıyoruz” dedi.

     Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Ziya Yüce; “Biz sosyal sorumluluk projelerine çok önem veriyoruz. Güney Marmara’da Ankara’da ve İstanbul’da sıklıkla faaliyetlerimizi yürütüyoruz. Limak Enerji Engelsiz Müzik Koromuzun düzenlediği konserin gelirleri bu yıl, Kent Konseyi Engelliler Meclisi'ne aktarıldı. Bu yıl içerisinde Yalova’da bununla ilgili bir konser planlıyoruz. Yaptığımız projelerde sürdürülebilir olmasını önemsiyoruz. Limak Enerji çalışanlarından oluşan ve ‘Hayatı Aydınlatıyor, Çevreyi Temizliyoruz’ sloganıyla yola çıkan gönüllü Çevre Koruma Timimiz ise, toplumda farkındalık yaratacak çalışmaları ile günümüzün en önemli sorunlarından biri olan çevre kirliliğine dikkat çekmeyi amaçlıyor” ifadelerini kullandı.

    Yalova Gazeteciler Cemiyeti Başkanı ve Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Ayhan Polat’ın; “Yalova’da kayıp kaçak oranı nedir? Açma kapama ücreti çok yüksek iddiaları var, nasıl değerlendiriyorsunuz” sorusuna, Limak Enerji Uludağ Elektrik Perakende Satış Genel Müdürü Ali Erman Aytaç;“İller bazında ayrı ayrı tutulmuyor. Bölge bazında söyleyebilirim. Bursa, Çanakkale, Yalova olarak yüzde 4,5’luk bir oran var. Bu da 21 bölge içerisindeki en düşük oran. Kayıp kaçak dağıtım şirketlerimizin sorumluluğunda; ama bu şehirlerimizin ortalamasının Türkiye’nin en düşük oranı olduğunu söyleyebiliriz” şeklinde soruyu cevaplandırdı.

Haber/Fotoğraf: Yasemen Yeter