Yalova Üniversitesinin, sosyal medya hesaplarındaki artan takipçi sayısı ve etkileşim oranla son üç yılda yakaladığı başarılı yükselişi kanıtlıyor. Yalova Üniversitesinin son üç aylık verileri incelendiğinde; Facebook, Twitter ve özellikle İnstagram hesabındaki yükseliş dikkat çekiyor.

İnstagram hesabının diğer hesaplarla etkileşimi %250 arttı

Yalova Üniversitesinin tüm öğrencileri arasında etkileşim sağlayan, öğrencilerin taleplerini, kulüplerinin faaliyetlerini daha geniş platformlarda duyuran Yalova Üniversitesinin kurumsal instagram hesabı, son üç aylık veriler incelendiğinde etkileşimde bulunduğu sayfa sayısını %250 arttırdığı görünüyor.

Buna ek olarak, son üç ayda 34 bin 900 kişisel hesaba erişim sağlayan Yalova Üniversitesinin instagram hesabı, bu sayıyla erişim sağladığı kişisel hesap sayısını son üç ayda %42 oranında artırdı ve beraberinde takipçi sayısında %43,3 artışa ulaştı

Son üç ayda 148 bin 305 kişiye ulaştı

Yalova Üniversitesine bağlı tüm birimleriyle eşgüdümlü olarak ilerleyen, her etkinliği canlı yayınlar sayesinde daha çok platforma ulaştırılmasını sağlayan ve bu sayede Yalova Üniversitesini daha çok alanda tanıtan sosyal medya hesaplarımız yaptığı paylaşımlarla son üç ayda toplam 148 bin 205 kişiye ulaştı.

Yalova Üniversitesinin remi twitter hesabı, son üç ay içinde 195 bin 229 hesapla erişim sağlayarak, 70 bin 017 kişi tarafından görüntülenirken Facebook hesabı her hafta bir önceki haftaya göre etkileşimini %100 arttırmakta.

Yalova Üniversitesinin sosyal medya platformlarındaki etkinliğinin artmasının, üniversitenin daha geniş alanlarda kendini tanıtması ve marka değerinin artması bakımından çok önemli olduğunu belirten Yalova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Suat Cebeci, Yalova Üniversitesinin etkinliğini ve kalitesini her geçen gün daha da arttırmak için faaliyetlerin hız kesmeden devam edeceğinin altını çizdi.