Aksa Akrilik Turquality Programı’nda

Dünyanın en büyük akrilik elyaf üreticisi Aksa Akrilik, Ekonomi Bakanlığı’nın“10 yılda 10 dünya markası yaratmak” vizyonu ile yürütmekte olduğu, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality Projesi’ne katıldı.

Aksa Akrilik Turquality Programı’nda
19 Şubat 2018 Pazartesi 14:18

 Dünya akrilik elyaf sektöründeki yüzde 15’lik pazar payı ile en büyük akrilik elyaf üreticisi olan Aksa Akrilik, uluslararası rekabet ortamında varlığını sürdürmek, gelişiminin sürekliliğini sağlamak ve yurtdışındaki olumlu “Türk Malı” imajına katkıda bulunmak amacıyla başvurduğu Turquality Programı kapsamına alındı.

      Program kapsamında, stratejik planlama ve kurumsal performans yönetimi, marka yönetimi, yeni ürün geliştirme, kurumsal yönetim, bilgi sistemleri, insan kaynakları, pazarlama, müşteri ve ticaret yönetimi ile tedarik zinciri yönetimi, finansal performans ve insan kaynakları yönetimi gibi 10 kriterde değerlendirilen Aksa Akrilik, danışmanlık firması tarafından hazırlanan ve Ekonomi Bakanlığı’na sunulan rapor neticesinde Temmuz 2013 tarihinde Turquality Programı kapsamına alınmaya hak kazandı.

      Sektöründe dünya lideri bir Türk firması olarak, Turquality Programı’na alınmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten Aksa Akrilik Genel Müdürü Cengiz Taş, “Aksa olarak, dünya akrilik eltaf pazarının % 15’ini üretiyoruz ve üretimimizin yaklaşık yüzde 35’ini ihraç ediyoruz. Turquality programına dahil olarak da önemli bir adım attık. Önümüzdeki 3 ay içinde Ekonomi Bakanlığı tarafından yetkilendirilen yönetim danışmanlığı firması ile stratejik iş planımızı oluşturacak ve gelişim yol haritamızı hazırlayacağız” dedi.

       Gelişim Yol Haritası’nın bakanlık tarafından onaylanmasının ardından Aksa, devlet teşviklerinden faydalanmaya hak kazanacak ve yurtdışında bilinirliğini artırmak, Türk malı imajını yükseltmek için çalışmalarına hız katarak devam edecek.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.