SMS bilgilendirme sistemi ile SGK hizmetlerinin artık cep telefonunda olduğunu söyleyen Gencer, "7 / 24 vatandaşlarımıza kapsamlı, şeffaf, kaliteli ve güvenilir hizmet vermeye devam ediyoruz. Ayrıca, servis sayesinde zaman ve işgücü kayıplarının en aza indirilmesini, hizmetlerin çabuklaştırılmasını, posta giderlerinin azaltılmasını, otokontrol sağlanarak kayıp ve kaçakların ortadan kaldırılmasını ve vatandaş memnuniyetinin artırılmasını hedeflediklerini hedefliyoruz’ dedi. Bu sistem ile birlikte vatandaşların müdürlüğe gelmeden iş ve işlemleri hakkında istedikleri bilgiye kolay bir şekilde ulaşabileceğini belirten Gencer, "Kurumumuz Turkcell, Vodafone ve Avea şirketleri ile sözleşme imzalayarak, vatandaşlarımızın 10 farklı konuda istediği bilgiyi 5502'ye mesaj atarak öğrenebileceği bir sistem kurulmuştur" dedi. Gencer, 10 konuyu ise şu başlıklar altında sıraladı: "Ne zaman emekli olabilirim? Hak sahipliğim var mı? En son ödenen emekli aylık tutarı ve ödemenin yapıldığı banka hangisidir? İlk işe giriş tarihim ve toplam hizmet gün sayım? Emekli aylığım ödeniyor mu? Muayene katılım payı borcum ne kadar? Ne zaman optik cam, optik çerçeve ne zaman alabilirim? Fizik tedavi hizmetlerinden yararlanabilir miyim? Diş protezi hakkım var mı? Adıma en son kaç gün ve ne kadar kazanç üzerinden prim yatırıldı?" ( Her bir SMS 1 TL olarak ücretlendirilir.-Ücretler telefon şirketleri tarafından alınmaktadır.)