Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen Kantin İşletmeciliği meslek dalı Kalfalık, Ustalık ve Servis Sunumu Ustalık Beceri Uygulama Sınavları başarıyla tamamlandı.

Sınavların ardından açıklamalarda bulunan Türkiye Kantin İşletmecileri Esnaf Dernekleri Federasyonu Başkan Yardımcısı ve Yalova Kantin İşletmecileri Esnaf Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Selim Işılak, eğitim sürecini başarıyla tamamlayan adayları tebrik etti.

Işılak, “Geçtiğimiz hafta sonu Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen Kantin İşletmeciliği meslek dallarındaki Kalfalık, Ustalık ve Servis Sunumu Ustalık Beceri Uygulama Sınavlarını başarıyla tamamladık. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza ve gençlerimize daha kaliteli, daha bilinçli hizmet sunacak yeni kantinci meslektaşlarımızı aramızda görmekten mutluluk duyuyoruz. Kantinci ailemize katılan tüm meslektaşlarımıza hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum” dedi.

“EĞİTİM CAMİASINA TEŞEKKÜR EDİYORUZ”

Eğitim kurumlarıyla iş birliğinin önemine dikkat çeken Işılak, açıklamasının devamında Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi yönetimine teşekkür ederek, “Eğitim camiasının önemli bir paydaşı olarak, başta Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Sayın Sunayi Kemeç olmak üzere tüm idari kadroya kantinci esnafımız adına teşekkür ediyoruz. Mesleki eğitime verdikleri destek, sektörümüzün gelişimine önemli katkı sağlamaktadır” ifadelerini kullandı.

Gerçekleştirilen sınavlarla birlikte sektöre yeni kalfa ve ustaların kazandırıldığını belirten Işılak, eğitimli ve bilinçli işletmecilerin öğrencilere daha kaliteli hizmet sunacağını vurgulayarak, “Çocuklarımız emin ellerde” mesajını verdi.

Zehra Ocak’tan Türkiye İkinciliği: Fetih Ruhu Yarışmaları’nda Büyük Başarı
Zehra Ocak’tan Türkiye İkinciliği: Fetih Ruhu Yarışmaları’nda Büyük Başarı
İçeriği Görüntüle

#Yalova #Çiftlikköy #SelimIşılak #Kantinİşletmeciliği #MeslekiEğitim #Kalfalık #Ustalık #Eğitim #Öğrenciler #YalovaHaberleri