Garanti BBVA mobil uygulamasında, 2 Mayıs'ta başlayan ve saatler süren erişim problemi, 3 Mayıs sabah saatlerinde çözüldü. Uygulamaya giriş yapmak isteyen kullanıcılar, sıkça karşılaştıkları hata mesajlarıyla zorluk yaşamışlardı. Banka, yaptığı açıklamada, "Dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimize erişimin normale döndüğünü ve kanallarımızı tekrar hizmetinize açtığımızı bildirmek isteriz" ifadelerine yer verdi.
Bugün Tüm Şubeler 17:00'ye Kadar Açık
Erişim sorunuyla ilgili olarak banka, bugün tüm şubelerinin 17:00'ye kadar açık olacağını duyurdu. Yapılan açıklamada, "Bu süreçten dolayı üzgün olduğumuzu içtenlikle tekrar ifade eder, anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz" denildi.
Neden Erişim Sorunu Yaşandı?
Garanti Bankası, yaşanan kesintinin teknik bir aksaklık nedeniyle meydana geldiğini belirtti ve siber saldırı veya güvenlik riski bulunmadığını vurguladı. Banka, "Sistemlerimizde yaşanan kesinti teknik bir aksaklıktan kaynaklanmakta olup, herhangi bir siber saldırı ya da veri güvenliği riski barındırmamaktadır" açıklamasını yaptı ve müşterilerinin kişisel verilerinin yüksek güvenlik standartlarıyla korunmaya devam ettiğini ifade etti.
Bu gelişme, Garanti BBVA kullanıcıları tarafından rahatlıkla karşılanmış ve bankanın hızla çözüm üreterek hizmete devam etmesi takdir edilmiştir.